Kamis, 15 Januari 2015

jual sepatu sneakers surabaya

کفش کتانی و یا کفش سبک بوم به طور کلی استفاده می شود برای این رویداد است که غیر رسمی، گاه به گاه و یا استفاده در روز – روز. در حالی که solnya در ساخته شده از لاستیک بسیاری از این کفش ها پنبه ای یا نخ ساخته شده است. این نوع از کفش کفش از جمله هستند که پایین نگهداری یا از جمله کفش است که بیش از حد نیاز به مراقبت ویژه اما نیست که به خوبی درمان می شود نیازی نیست.

خوب، در اینجا ما چگونه برای تمیز کردن و مراقبت از کتانی کفش را توضیح دهد.

احمد آنچه مورد نیاز است؟

برای تمیز کردن کفش کتانی، ابزار و مواد زیر آماده:
1. قلم مو دندان های خود را که دیگر استفاده می شود.
2. صابون (پودر شوینده. اما خوب بیشتر هنگام استفاده از مواد شوینده مایع).
3. یک صابون خاص برای کفش پارچه (متناوب).
4. برس کفش (پارچه منظم قلم مو استفاده نکنید، پشم گوسفند وجانوران دیگر پارچه قلم مو چون معمولا خیلی بیشتر سخت و سفت).
5. جوش شیرین.
6. استفاده از کاغذ.
7. کفش لهستانی.

ب گام به گام.

1. اگر کفش شما خیلی کثیف و یا گل آلود منتظر بمانید تا آن را خشک و سپس پت بستر تعمیر کفش دوم به بستر سقوط یا زمانی که فقط یک کمی کثیف، استفاده از مسواک کمی مرطوب بپوشانید به مالش قسمت کثیف و بند باز loafer را فراموش نکنید.

2. بوت با آب گرم شستشو، به آرامی مالش داخل و خارج از کفش. قلم مو با مسواک در بخش رسيدند، دست. مواد شوینده بخش بسیار کثیف است که اعمال می شود. اگر یکی خیره, استفاده از جوش شیرین. سپس شستشو کفش با آب ساده (آب سرد).

2. اکثر مردم برای شستن کفش کفش خود را با استفاده از ماشین لباسشویی چون این نظر آن را عملی تر و تمیز را انتخاب کنید. در حالی که در دستورالعمل استفاده از کفش, کفش نیست با استفاده از شستشو باید برای تعمیر کفش هستند در معرض خطر ماشین قطع خواهد شد. بنابراین، آن که شما کفش های خود را با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید توصیه نمی شود.

3. اگر شما رنگ کفش خود را بشویید، مواد شوینده و یا صابون که شما استفاده نمی شامل سفید کننده یا سفید حاصل. انجام تست با صابون مالش آن را در قسمت های خاصی را در پیشبرد برای پیدا کردن اگر شما با استفاده از صابون را رنگ محو شدن یا نه.

3. استفاده از مایع ویژه و یا اگر شما نیز برخی از قطعات ساخته شده از چرم چرم کرم کفش کتانی.

4. پس از پایان رسید کفش قابل شستشو هستند، به طوری که آب باقی مانده نه بیش از حد فشار کمی با راه آن کفش. و سپس حلق آویز کفش در جهت معکوس. نمی شود زیرا آن آسیب کفش menjemurnya زیر آفتاب فروزان بسیار قوی است.

5. برای کفش سریع خشک، فشار کاغذ یا کاغذ استفاده می شود و به کفش را وارد کنید. اگر می خواهید به menjemurnya زیر آفتاب در قسمت بسته بندی ساخته شده از کفش استفاده می شود. توجه: استفاده کاغذ برای بسته بندی کردن پارچه سفید است به خاطر روزنامه جوهر محو خواهد شد، استفاده از کاغذ معمولی.

5. هنگامی که خشک, اسپری کفش لهستانی که کفش با دوام تر هستند. توجه: توصیه می کنیم که شما استفاده از اسپری کفش لهستانی برای پارچه یا بوم کفش. واکس صورت کرم خواهد شد یا خمیر باعث توده و سخت تر و تمیز.

Jual Sepatu Sneakers Online | Jual Sepatu Sneakers Online | Jual Sepatu Sneakers Online

Tidak ada komentar:

Posting Komentar